No facilitis les teves dades personals a través d’enllaços en e-mails, SMS o trucades. Creand no te les demanarà mai. Si tens dubtes, truca al +376 888 888

Vés al contingut principal

Gestió i tresoreria

Gestió de tresoreria 

A Creand t’ajudem a mantenir sota control la tresoreria i el capital de la teva empresa per obtenir la màxima rendibilitat dels recursos al teu abast. 

En què et podem ajudar? 

Les solucions que necessites per tenir els comptes clars. Tria què busques i nosaltres t’ajudem. 

Compte Corrent

Gestiona el teu negoci sense preocupacions amb un compte que t’ho posa fàcil. 

Online Payment

Aprofita la Banca Online, una eina còmoda i amb una àmplia operativa sempre a la teva disposició. 

Stock Market

Realitza transferències nacionals i a l’estranger de manera fàcil i còmoda. 

Euro

Obre el teu compte en diferents divises. 

Time

Ingressa diners a qualsevol hora per caixer automàtic a través de targeta 24 h gratuïta o amb qualsevol de les nostres targetes de dèbit i crèdit. 

Pay

Permet als teus clients estrangers pagar amb les principals divises internacionals. 

Impulsa el teu negoci cap a la digitalització 

Buy Online

Si no tens web, però vols fer vendes online, et presentem el TPV Link. 

Cyber Card

Si ja comptes amb un web propi, pots integrar la passarel·la de pagament TPV Virtual per acceptar pagaments a la teva botiga online de manera simple i segura.

Deposit

Si vols vendre en línia a través d’una plataforma e-commerce com ara Shopify, WooCommerce o Wix, integra el teu negoci amb MONEI i comença ara mateix. 

Targeta 24h

La Targeta 24h de Creand és la solució per a les empreses que necessiten ingressar o bescanviar diners en qualsevol moment del dia d’una manera fàcil, ràpida i segura.

Internet

Podràs fer servir les Oficines Automàtiques de Creand.

Safe

No caduca ni conté dades sobre el teu compte, a més de poder fer ús del terminal d’ingressos i dispensador de canvi sense cap mena de comissió. 

Phone

Hi ha un telèfon d’assistència 24 h (+376 888 888) per a incidències o ajuda. 

Contacte

Els nostres experts estan sempre disponibles per ajudar-te. Pots utilitzar qualsevol de les vies de contacte per sol·licitar assistència a l’equip de professionals de Creand.

Gestiona el teu negoci des del mòbil

Registra’t a la Banca Online de Creand i descarrega’t la nostra app per atendre els teus projectes allà on et portin. 

Debt

Consulta en qualsevol moment els moviments en comptes i targetes del teu negoci.

Transfer

Realitza transferències nacionals i internacionals de manera còmoda i fàcil.

Analysis

Accedeix a tota la informació sobre els mercats amb eBroker.

Wallet Money

Mantén els teus productes d’inversió al dia amb La meva cartera.

Descarrega’t l’app de Creand Banca Online 

Fons d’inversió per a empreses

T’oferim un ampli ventall de fons d’inversió perquè optimitzis la tresoreria de la teva empresa i obtinguis més guanys.

En vols saber més?

Pots enviar un fitxer seguint aquets passos:

  • Accedeix al punt de menú “Fitxers” de la banca online i selecciona l’opció “Enviar un Fitxer” (Recorda que el fitxer haurà de respectar els formats establerts per l’Associació de Bancs Andorrans consulta’ls aquí
  • Prem l’opció “Seleccionar fitxer” per carregar-lo i segueix els passos habituals per confirmar l’operativa.

Podràs realitzar una petició de fitxers seguint els següents passos:

  • Accedeix al punt de menú “Fitxers” i selecciona l’opció “Petició de fitxers”.
  • Prem l’opció “Nova petició” i especifica el tipus de fitxer que vols recuperar, el compte i el rang de dates.
  • Selecciona la petició generada en el llistat i clica “Enviar”.

La petició es tramitarà en uns minuts, un cop generats els fitxers, apareixerà un avís a la capçalera de la banca online informant que els fitxers ja estan disponibles per a descárrega.

Podràs consultar l’estat dels fitxers enviats accedint a l’opció “Fitxers” del menú i selecciona l’opció “Fitxers enviats”.

Des d’aquesta pàgina, podràs consultar els fitxers que ja han estat tramitats i veure a tall de resum la informació més rellevant de cada tramesa de fitxers: tipus de fitxer, import total, nombre de documents del fitxer, etc.

El servei de signatura mancomunada és una solució que permet realitzar amb seguretat jurídica operatives a través de la banca online en comptes mancomunats que requereixen la signatura de més d’un representant o apoderat del compte per poder aprovar i realitzar operatives.

La signatura mancomunada està disponible per a les següents operacions:

  • Transferències puntuals/diferides i periòdiques
  • Traspassos puntuals/diferits i periòdics
  • Remeses de Pagaments
  • Enviament de Fitxers de pagaments:
    • ABA02 – Transferències
    • ABA08 – Nòmines
    • ABA09 – Rebuts domiciliats (abonaments)
    • Confirming
    • PAIN.001 – Transferències, nòmines, domiciliacions (abonaments)

Per activar el servei de signatura mancomunada has de fer arribar al teu gestor/oficina una copia dels poders de l’empresa i sol·licitar l’activació del servei.

Et pot interessar