Vés al contingut principal
contact header

CONTACTE

Hi som per ajudar-te 

Et donem diferents opcions per parlar amb nosaltres de manera àgil i senzilla.

Què necessites? 

Selecciona l’opció que s’ajusti a les teves necessitats per accedir a tota la informació. 

T’esperem a les nostres oficines  

Troba la teva oficina Creand o el caixer més proper al nostre cercador. 

Aniràs a la teva oficina? Fes qualsevol tràmit sense cua demanant cita amb el teu gestor mitjançant la Banca Online

Si no ens pots venir a veure, tens aquestes altres opcions 

Contacta amb nosaltres de la manera que prefereixis

Phone

Truca’ns al +376 88 88 88

De Dilluns a Divendres de 8h a 20h
Dissabte de 9h a 15h

Whatsapp

Envia’ns un WhatsApp al +376 32 08 88 

De Dilluns a Divendres de 8h a 20h
Dissabte de 9h a 15h

Manager

El meu gestor 

Accedeix a la secció El meu gestor de la teva Banca Online. 

emergencias y asistencia para tarjetas

Emergències i assistència per a targetes

La targeta no em funciona, s’ha trencat, he oblidat el PIN, l’he perdut o me l’han robat.

+376 88 87 00 (Servei 24h)

Si tens alguna cosa a dir-nos, t’escoltem

Vols posar una queixa o vols reclamar? Aquí pots

Les entitats operadores del sistema financer han d’establir, aplicar i mantenir procediments eficaços i transparents que permetin un tractament raonable i ràpid de les reclamacions presentades pels clients o potencials clients, i han de portar un registre de cada reclamació i de les mesures adoptades per resoldre-les (art. 14 de la Llei 8/2013).