#JuntsEnsEnSortirem
Ara més que mai, ens tens a prop. Mesures de Crèdit Andorrà davant de la COVID-19

Contacte

Truca'ns
Atenció al client
De dill. a div. de 08:00h a 20h. Dissabte de 9h a 15h.
Assistència tècnica de targetes
(24h)
Envia’ns un Whatsapp
Afegeix el
als teus contactes del mòbil
De dl. a dv., de 8:00 h a 18 h
Has trucat i no has sigut atès al moment?
Programa per Whatsapp quan et va millor que et truquem i nosaltres ens encarregarem de fer-ho.
També podràs consultar:
  • Productes i serveis
  • Caixers més propers
  • Horaris d’oficina i dies festius
  • Incidències e-Crèdit/caixers
Escriu-nos a
Emplena el formulari si tens algun suggeriment o reclamació

Empleni el formulari si té algun suggeriment o alguna consulta

Dades personals
Emplena el formulari si tens algun suggeriment o reclamació

Empleni el formulari si té alguna reclamació o alguna queixa

Les entitats operatives del sistema financer han d’establir, aplicar i mantenir procediments efectius i transparents que permetin un tractament raonable i ràpid de les reclamacions presentades pels clients o pels clients potencials, i han de portar un registre de cada reclamació i de les mesures adoptades per a la seva resolució (art. 14 de la Llei 8/2013).

Dades de contacte de la persona que presenta la reclamació o queixa
Dades personals del representant relacionat amb la reclamació o queixa (si escau)

Si la queixa o reclamació ha estat presentada pel representant legal del reclamant, només es tindran en compte les dades de contacte del seu representant.

Objecte de la reclamació o queixa
Data, import i número de compte de la reclamació o queixa
Documents justificatius proporcionats

Si la queixa o reclamació es presentada pel representant legal, s'hauran d'adjuntar els documents que ho acreditin.

Document 1

Document 2

Document 3

Acceptació *
Vine a visitar-nos