No facilites tus datos personales a través de enlaces en correos electrónicos, mensajes de texto o llamadas. Creand nunca te los solicitará. Si tienes dudas, llama al +376 888 888

Saltar al contenido principal

COBROS Y PAGOS

Tus gestiones, más sencillas

Desde Creand queremos ayudarte para que, tengas la necesidad que tengas, todo sea más fácil para ti. 

Todo lo que Creand puede hacer por tu empresa

Tanto para los pagos como para cobros, encuentra la solución que más se adapta a lo que necesitas en cada momento. pPuedes elegir entre nuestras diferentes soluciones para encontrar el trámite que mejor se adapta a tu situación. 

Cobros y pagos

Contacto

Nuestros expertos están siempre disponibles para ayudarte. Puedes utilizar cualquiera de las vías de contacto para solicitar asistencia al equipo de profesionales de Creand. 

¿Quieres saber más?

Pots enviar un fitxer seguint aquets passos:


1. Accedeix al punt de menú “Fitxers” de la banca online i selecciona l’opció “Enviar un Fitxer”
(Recorda que el fitxer haurà de respectar els formats establerts per l’Associació de Bancs Andorrans consulta’ls aquí.


2. Prem l’opció “Seleccionar fitxer” per carregar-lo i segueix els passos habituals per confirmar l’operativa.

Podràs realitzar una petició de fitxers seguint els següents passos:

  1. Accedeix al punt de menú “Fitxers” i selecciona l’opció “Petició de fitxers”.
  2. Prem l’opció “Nova petició” i especifica el tipus de fitxer que vols recuperar, el compte i el rang de dates.
  3. Selecciona la petició generada en el llistat i clica “Enviar””.

La petició es tramitarà en uns minuts, un cop generats els fitxers, apareixerà un avís a la capçalera de la banca online informant que els fitxers ja estan disponibles per a descárrega.

Podràs consultar l’estat dels fitxers enviats accedint a l’opció “Fitxers” del menú i selecciona l’opció “Fitxers enviats”.


Des d’aquesta pàgina, podràs consultar els fitxers que ja han estat tramitats i veure a tall de resum la informació més rellevant de cada tramesa de fitxers: tipus de fitxer, import total, nombre de documents del fitxer, etc.

El servei de signatura mancomunada és una solució que permet realitzar amb seguretat jurídica operatives a través de la banca online en comptes mancomunats que requereixen la signatura de més d’un representant o apoderat del compte per poder aprovar i realitzar operatives.

La signatura mancomunada està disponible per a les següents operacions:

  • Transferències puntuals/diferides i periòdiques
  • Traspassos puntuals/diferits i periòdics
  • Remeses de Pagaments
  • Enviament de Fitxers de pagaments: ABA02 – Transferències, ABA08 – Nòmines , ABA09 – Rebuts domiciliats (abonaments), Confirming, PAIN.001 – Transferències, nòmines, domiciliacions (abonaments)

Per activar el servei de signatura mancomunada has de fer arribar al teu gestor/oficina una copia dels poders de l’empresa i sol·licitar l’activació del servei.